خدمات تخفیف دار در فروشگاه های طرف قرارداد بنیان کارت

خدمات خرید فروشگاهی بنیان

طی انعقاد قرارداد همکاری این شرکت تعاونی با برخی از فروشگاه های معتبر کشور از جمله فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با ۴۰۰ مرکز فروشگاهی در اقصی نقاط کشور امکان بهره برداری و عضویت کلیه اعضاء بنیان کارت در باشگاه مشتریان فروشگاههای مذکور نیز توسط این شرکت تعاونی با امتیازات ویژه انجام پذیرفته شده است

که کلیه دارندگان (بنیان کارت) همزمان کارت عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش را نیز دریافت خواهند نمود.

و با ارسال کد ۱۶ رقمی که در ذیل کارت دریافتی ثبت شده است عضو باشگاه مشتریان فروشگاه های زنجیره ای کوروش نیز خواهند بود و می توانند از مزایای خرید تخفیف دار و همچنین دیگر مزایای رفاهی باشگاه مربوطه در برخی از دیگر مراکز رفاهی از جمله شهربازی،استخر،سینما، آژانسهای هواپیمایی ، هتلها ، مراکز گردشگری و…. نیز بهره مند گردند.

اهم امتیازات کارت عضویت باشگاه کوروش به شرح ذیل می باشد :

۱- طرح تخفیفی: در این طرح تعدادی کالا به صورت ماهانه با تخفیف مازاد صرفا به اعضای باشگاه مشتریان اعطا می شود.
۲- طرح امتیازی: در این طرح، با هر بار خرید بر اساس سبد خرید و فاکتور صادر شده امتیاز محاسبه می گردد. به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و اگر در فاکتوری رقم پرداختی مشتری از ۵۰ هزار تومان بیشتر شود، به ازای هر ۵۰ هزار تومان یک امتیاز جایزه نیز دریافت خواهد شد .

امتیازات ویژه برای اعضاء بنیان کارت

با توجه به توافقات انجام شده فی مابین شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد با شرکت فروشگاههای زنجیره ای افق کوروش کلیه اعضاء اصلی دارنده کارت طلایی بنیان کارت همزمان در همان ابتدای عضویت دارای ۲۰۰ امتیاز ویژه در کارت باشگاه مشتریان افق کوروش خواهند بود.
شایان ذکر است که جهت دریافت امتیاز مذکور می بایستی قبلا حداقل ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خرید انجام می پذیرفت تا امکان دریافت ۲۰۰ امتیاز در کارت عضویت لحاظ می گردید که این امتیاز به اعضاء باشگاه بنیان کارت در ابتدای عضویت ، بدون انجام خرید اختصاص داده شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

تلفن ویژه (۳۰ خط): ۰۲۱۴۳۳۱۶ داخلی ۱۱۹

خدمات خرید فروشگاهی بنیان کارت

خدمات خرید فروشگاهی بنیان کارت

خدمات خرید فروشگاهی بنیان کارت

enemad-logo