خدمات بنیان کارت گروهی و سازمانی

بنیان کارت گروهی و سازمانی تا ۹۰% تخفیف و تا سقف ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در طرح‌های متنوع (فقط بصورت گروهی ۵۰۰ نفر به بالا ارئه می‌گردد.)

همانگونه که مستحضر می‌باشید ریشه بسیاری از امراض و بیماری‌ها همواره مشکلات دهان و دندان بوده و یکی از گرانترین هزینه‌های درمان در کشور نیز هزینه خدمات دندانپزشـکی می‌باشد, که این شرکت تعاونی با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و همچنین وزارت تعاون‌‌‌, کار و رفاه اجتماعی از سال ۱۳۹۰ تاسیس و با همکاری مشترک با یکی از شرکت‌های بیمه گر  طرف قرارداد در صنعت  بیمه آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به کلیه سازمان‌ها و شرکت‌ها بصورت گروهی به شرح نرخ و شرائط ذیل می‌باشد.

جدول حق بیمه طرح بیمه دندانپزشکی بنیان کارت گروهی و سازمانی مستقل از درمان تکمیلی

طرح ۱: در مراکز آزاد و طرف قرارداد (سال ۱۴۰۲)

بنیان کارت طلایی
  • تبصره ۱: در صورت تمایل به استفاده از مراکز آزاد و غیر طرف قرارداد, بیمه شدگان می‌بایست قبلاً مراتب را به شرکت بنیان سلامت اطلاع داده تا پس از انجام معاینه و طرح درمان اولیه توسط دندانپزشک معتمد شرکت اقدام به مراجعه و انجام درمان نزد دندانپزشک غیرطرف قرارداد را داشته باشد.
  • تبصره ۲: تعهد شرکت در خصوص فاکتورهای دریافتی از دندانپزشکان غیر طرف قرارداد بر اساس تعرفه وزارت بهداشت تا سقف تعهدات خـریداری شده می‌باشد و تعرفه عمومـی و تخصصی اعلامی بـر اساس تعرفه مصوب سال ۱۴۰۲خواهد بود.
  • تبصره ۳: کلیه خدمات در این طرح هم در مراکز طرف قرارداد و هم در مراکز آزاد و غیر طرف قرارداد قابل ارائه می‌باشد.

بنیان کارت گروهی و سازمانی

  1. این قرارداد به صورت گروهی و سازمانی بصورت حداقل ۵۰ درصد تعداد هر گروه طبق لیست تامین اجتماعی منعقد می گردد.
  2. نرخ های حق بیمه فوق برای گروه ۵۰۰ نفر می باشد و در صورت کاهش تعداد نفرات بین ۵۰ الی ۱۰۰ نفر %۴۵ و ۱۰۱ الی ۲۰۰ نفر %۳۰ و ۲۰۱ الی ۳۰۰ نفر %۱۰ و ۳۰۱ الی ۴۰۰ نفر %۵ به حق بیمه های اعلامی اضافه میگردد.
  3. نرخ های حق بیمه برای گروه های ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر ۵% تخفیف و برای گروه های ۱۰۰۰ نفر به بالا ۱۰% تخفیف می باشد.
  4. در صورت پرداخت نقدی حق بیمه ۱۰% در کل حق بیمه تخفیف در نظر گرفته می شود. سهم پرداختی های بیمار در جداول ۱۰ و ۲۰ درصد فقط جهت گروه های بالای ۱۰۰۰ نفر ارائه میگردد.
  5. به جهت تسهیل در ارائه خدمات به اعضاء هر فرد دارای یک مـدیر پشتیبان ۲۴ ساعتـه جهت راهنمایی و تعیین وقت از دندانپزشکان طرف قـرارداد و همینطور رسیدگی به کلیه امـور جـاری و رفع هر گونه مشکل احتمالی در طـول دوره قرارداد یکسالـه خواهند بود.
  6. به محض انعقاد قـرارداد کلیه اعضاءدارای دوره انتظار ۳ماهه بوده و در صورت داشتن بیمه نـامه سال قبل این محدودیت حذف خـواهد شد.
  7. تبصره: دوره انتظار برای گروه های زیر ۱۰۰۰ نفر قـابل اجـرا بوده و بـرای گـروه های بـالای ۱۰۰۰ نفر دوره انتظـار حـذف می گردد.
  8. جهت آشنایی بیشتر از تعرفه خدمات عمومی و تخصصی و همچنین مراکز طرف قرارداد در تهران و شهرستان های سراسر کشور می توانید به سایت شرکت مجری بنیان سلامت پاسارگاد به نشانی www.bonyacard.com مراجعه و از اطلاعات موجود بهره برداری نمایید.

در صورت نیاز به اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناسان با شماره تلفنهای ذیل تماس حاصل نمایید.

تلفن‌های تماس:

۰۲۱۲۶۱۴۶۳۶۵

۰۹۰۱۰۰۰۰۶۱۹

۰۲۱۲۶۱۴۶۳۵۶

جهت آشنائی بیشتر از تعرفه خدمات عمومی و تخصصی و همچنین مراکز و کلینیک‌های طرف قرارداد در تهران و شهرستان‌های سراسر کشور کلیک کنید.

خدمات بنیان کارت گروهی و سازمانی

خدمات بنیان کارت گروهی و سازمانی

خدمات بنیان کارت گروهی و سازمانی

ثبت نام آنلاین کارت دندانپزشکی انفرادی بنیان کارت

شما میتوانید به صورت آنلاین با انتخاب کارت تخفیف مورد نظر خود را طبق لیست زیر درسراسر کشور بصورت انلاین دریافت کنید.

enemad-logo