اخبار بنیان کارت

وبلاگ

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران 2

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

دندانپزشکی با بیمه
بهترین و مجهز ترین کلینیک دندانپزشکی تهران بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران: با بالا رفتن هزینه‌های دندانپزشکی، همه افراد در تلاش هستند تا به سلامت دهان و دندان خود اهمیت بیشتری بدهند. همچنین به این افراد توصیه می‌کنیم، تا برای انجام کارهای دندانپزش…
قرارداد غربالگری رایگان دندان برای سهامداران سهام عدالت 4

قرارداد غربالگری رایگان دندان برای سهامداران سهام عدالت

اخبار بیمه دندانپزشکی
قرارداد غربالگری رایگان دندان برای سهام داران سهام عدالت کشور منعقد گردید قرارداد غربالگری رایگان دندان برای سهامداران سهام عدالت در پایان نشست ظهر امروز که با حضور توکلی رئیس هئیت مدیره ی تعاونی های سهام عدالت کشور، علی اکبری مدیر عامل ان…
هزینه پرکردن دندان

هزینه پرکردن دندان

دندانپزشکی با بیمه
با توجه به شرایط هر بیمار و نوع روش پر کردن دندان، هزینه های پرداختی متفاوت است. پیش از آغاز درمان بهتر است جهت اطلاع از هزینه پرکردن دندان، با دندانپزشک خود مشورت نمایید و هم چنین از نحوه پرداخت و یا تخفیف پرکردن دندان مطلع شوید.
بیمه دندانپزشکی سرمد

بیمه دندانپزشکی سرمد

دندانپزشکی با بیمه
شرکت معتبر بیمه سرمد, ارایه دهنده خدمات متنوع بیمه‌ای و همچنین ارایه بیمه دندانپزشکی سرمد با همکاری شرکت تعاونی بنیان سلامت پاسارگاد تحت نام تجاری بنیان کارت, اقدام به فروش اولین طرح بیمه انفرادی و خانواده برای دندان‌های سالم و ناسالم نموده است.
بیمه بنیان کارت

ارزانترین خدمات دندانپزشکی

دندانپزشکی با بیمه
خدمات بیمه دندانپزشکی بنیان کارت به عنوان ارزانترین خدمات دندانپزشکی در حال ارائه بیمه دندانپزشکی بصورت انفرادی و گروهی با همکاری بیمه های معتبر در سطح کشور و همچنین شرکت بیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد)
Dental-Implant

هزینه ایمپلنت دندان

دانستنیهای دندانپزشکی, دندانپزشکی با بیمه
هزینه ایمپلنت دندان: از گذشته تا به امروز تعرفه خدمات دندانپزشکی و هزینه ایمپلنت دندان و یا کاشت دندان نسبت به تعرفه سایر خدمات پزشکی و غیرپزشکی، اندکی بالاتر بوده و علت آن نیز مسئولیت حرفه ای بالا برای دندانپزشک و همچنین مواد و متریال مصرفی گران قیمت بوده است.

Visits: 69

enemad-logo