اخبار بنیان کارت

وبلاگ

هزینه عصب کشی دندان

هزینه عصب کشی دندان 1402

هزینه عصب کشی دندان به چه عواملی بستگی دارد؟ عصب کشی یکی از مهم ترین خدمات در بخش دندان‌ها است که می تواند به فاکتورهای مختلفی وابسته باشد. پس از بررسی این پرسش، می خواهیم راهکار کاهش این هزینه و تعرفه نهایی با استفاده از بیمه را برای شما بررسی کنیم. شما می توانید در انتها از راهکارهای که معرفی می کنیم، برای کمتر کردن هزینه خدمات دندانپزشکی استفاده کنید.

هزینه عصب کشی دندان به چه عواملی بستگی دارد؟

عصب کشی یکی از خدمات درمانی بسیار مهم است که معمولا پایه و اساس بسیاری از سرویس های دندانپزشکی می باشد. به عنوان مثال، انجام عملیات تخلیه یا پر‌کردن و حتی ترمیم دندان یا روکش گذاری ابتدا با انجام عصب کشی دندان‌ها صورت می‌گیرد. به همین خاطر هزینه عصب کشی همواره به عنوان یک مبلغ پایه به هزینه‌های دندانپزشکی اضافه می‌شود. اما فاکتورهای تاثیر گذار بر مبلغ نهایی چنین سرویسی چیست؟

  • حرفه و تخصص دندانپزشک: به طور معمول، هزینه‌ای که دندانپزشکان در مطب‎‌‌های مختلف دریافت می‎‎‌‌‌‌کنند، متفاوت هستند. این تفاوت قیمتی برحسب درجه، تخصص و میزان تجربه‌ای است که پزشک دارد. بنابراین طبیعی است که افراد حاذق و مبتدی هزینه متفاوتی داشته باشند.
  • نوع مواد استفاده شده: از جمله انواع متریال‌هایی که در این عمل استفاده می‌شوند می‌توان به طلا، سرامیک (پورسلین) اشاره کرد. همچنین سایر مواد آن عبارتند از پلاستیک که همرنگ دندان‌ها است و یا آمالگام که نقره ای رنگ می باشد. طبیعی است که هزینه عصب کشی در این حالت بسیار متفاوت خواهد بود.
  • وضعیت دندان‌ها: برحسب اینکه تعداد ریشه‌ها چقدر است، دندان‌های لازم برای عصب کشی چند مورد هستند، این موارد نیز می‌تواند به عنوان فاکتورهایی در بسط دادن هزینه عصب کشی مرتبط باشند.
  • نوع کلینیک: در نهایت یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در تعرفه عصب کشی دندان بسیار موثر باشد، خصوصی یا دولتی بودن کلینیک است.

راه های کاهش هزینه عصب کشی دندان

روش های کاهش قیمت عصب کشی دندان

اما برای کاهش تعرفه عصب کشی دندان از چه راهکارهایی می‎‌‌‌توان استفاده کرد. گزاف بودن تعرفه‌های دندانپزشکی همیشه یکی از اصلی‌ترین موانع برای استفاده از خدمات این بخش درمانی به شمار می‌آید. برای حل این مشکل یا کمتر کردن آن، می‌توان به چند راهکار زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • کلینیک‌های دولتی: شما می‌توانید از مراکزی که تحت حمایت خدمات دولتی هستند برای برطرف کردن مشکلات خود استفاده کنید. به طور معمول، کلینیک‌های خصوصی علاوه بر تعرفه‌های دولتی، درصدی را بیشتر از آنها دریافت می‌کنند که می‌تواند به خاطر تخصص بالا یا تجاری بودن هدف راه اندازی آنها باشد.
  • قسطی پرداخت کردن: ممکن است برخی از مراکز بیمه در سطح شهر شما وجود داشته باشند که خدمات دندانپزشکی را به صورت قسطی ارائه می کنند. در این حالت ممکن است به برخی مدارک نیاز داشته باشید که معمولا شامل چک و نیز حساب بانکی و مدارک هویتی می‌باشد. همچنین در برخی موارد ممکن است طلا به ارزش بدهی دریافت شود که به صورت امانت بوده و بعد از اتمام اقساط، به شما بازگردانده خواهد شد.
  • پرداخت قیمت عصب کشی دندان با بیمه: در نهایت نیز می‌توان به یک راهکار متداول در جامعه برای پوشش هزینه عصب کشی دندان‌ها اشاره کرد که استفاده از بیمه است. در ادامه به این مورد می‌پردازیم.

هزینه عصب کشی با بیمه

هزینه عصب کشی دندان با بیمه

شما می‌توانید به کمک خدمات بیمه، برای کاهش تعرفه عصب کشی و سایر خدمات درمانی، بیکاری، حوادث و غیره اقدام کنید. پرداخت هزینه‌های عصب کشی به کمک بیمه می تواند یک راهکار بسیار مناسب باشد. با توجه به نکته ای که در ابتدای این مقاله راجع به خدمات عصب کشی دندان‌ها بیان شد، برخی از بیمه‌ها، قسمتی از سرویس های دندانپزشکی را به تحت پوشش خود قرار داده اند. به طور معمول در بین خدمات دندانپزشکی، می توان به پر‌کردن، عصب کشی، جرم‌گیری، روکش گذاری و نیز کشیدن دندان اشاره کرد که در لیست خدمات مورد قبول بیمه‌ها قرار دارند.

استفاده از بیمه امکان کاهش هزینه عصب کشی دندان ۱۴۰۳ را به شما می‌دهد که به صورت درصدی اعمال می‌شود. در واقع، به جهت قرارداد و هزینه ای که به صورت ماهیانه به عنوان حق بیمه برای این موسسات پرداخت می‌کنید، آنها موظف هستند در شرایطی که به این خدمات درمانی نیاز داشته باشید، بخشی از هزینه آن را جبران کنند. بسته به نوع بیمه، مقدار جبران هزینه‌ها متفاوت است و می‌بایست آن را در تعهدات و قراردادهای آن مشاهده کنید. به طور معمول این رقم می‌تواند تا ۸۰ درصد باشد.

کاهش هزینه عصب کشی با بیمه دندانپزشکی بنیان کارت

پیدا کردن یک بیمه خوب همواره سخت است. موسسات بیمه‌ای که بتوانند به تعهدات خود عمل کرده و نسبت به دیگر شرکت ها، دست بالاتر را در میزان و تنوع خدمات داشته باشند، بسیار کم هستند. اما ما می‌خواهیم یکی از شرکت‌های بیمه خوش نام در این عرصه را به شما معرفی کنیم که با عنوان بیمه دندانپزشکی بنیان کارت شناخته می شود. این پلتفرم در واقع یکی از بهترین موسسات ارائه خدمات بیمه است که می تواند حداکثر ۹۰ درصد هزینه های شما را پوشش دهد.

شما می‌توانید برای انواع خدمات در این بخش از جمله عصب کشی ۴ کاناله، از بیمه دندانپزشکی بنیان کارت استفاده نمایید. ارائه این سرویس‌ها به صورت کارت تخفیف دندانپزشکی انجام می‌شوند. شما می‌توانید برحسب گروه بندی انفرادی (نقره ای با ۵۰ درصد تخفیف) یا گروهی (طلایی با ۹۰ درصد تخفیف) آن را دریافت نمایید. قابل ذکر است که مجموعه بنیان کارت با مجوز رسمی فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از ۴۵۰ کلینیک را در بخش خدمات دندانپزشکی از جمله عصب کشی دندان، ارتودنسی، جراحی لثه، پر کردن و حتی ایمپلنت تحت پوشش خود قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرداخت هزینه عصب کشی دندان ۱۴۰۳ با بیمه و شیوه دریافت این کارت، به وب سایت این مجموعه به آدرس bonyancard.com مراجعه کرده و به صورت مستقیم با ما ارتباط برقرار کنید.

Bonyancard

بنیان کارت چیست؟

کارت تخفیف دندانپزشکی بنیان کارت در دو طرح بشرح ذیل در حال ارائه است:

بنیان کارت نقره ای (انفرادی و خانواده)

با ۵۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی

به عنوان مثال شامل خدمات: کشیدن دندان، پرکردن دندان، جبران هزینه عصب کشی دندان، لمینت دندان (زیبایی) است. عموم مردم بدون محدودیت سنی امکان این را دارند از خدمات دندانپزشکی بنیان کارت با طرح‌های متنوع تا سقف ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان

بنیان کارت طلایی

در این لحظه خدمات ویژه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی با ۹۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی را معرفی می‌کنیم: خدمات شامل پرکردن، عصب کشی و دیگر خدمات دندانپزشکی تا سقف ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان است.

قابل استفاده جهت پرسنل آن شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

جهت اطلاع از شرایط تهیه بیمه دندانپزشکی بنیان کارت کلیک کنید.

جدول هزینه‌های عصب کشی

 

هزینه عصب کشی دندان / درمان ریشه (اندو) تعرفه آزاد

ارقام به تومان

با ۵۰% تخفیف

دارندگان بنیان کارت نقره‌ای

با ۹۰% تخفیف

دارندگان بنیان کارت طلایی

پالپوتومی اورژانس (دندان دائمی) ۹۴۰/۰۰۰تومان ۴۷۰/۰۰۰تومان ۹۴۰۰۰تومان
هزینه عصب کشی دندان یک کانال ۲/۳۰۰/۰۰۰ ۱/۱۵۰/۰۰۰ ۲۳۰/۰۰۰
عصب کشی دو کانال ۲/۷۰۰/۰۰۰ ۱/۳۰۰/۰۰۰ ۲۷۰/۰۰۰
درمان ریشه سه کانال ۳/۴۰۰/۰۰۰ ۱/۷۰۰/۰۰۰ ۳۴۰/۰۰۰
عصب کشی به ازای هر کانال اضافه ۱/۰۰۰/۰۰۰ ۵۰۰/۰۰۰ ۱۰۰/۰۰۰
درمان مجدد یک کانال ۲/۸۰۰/۰۰۰ ۱/۴۰۰/۰۰۰ ۲۸۰/۰۰۰
درمان مجدد دو کانال ۳/۲۰۰/۰۰۰ ۱/۷۰۰/۰۰۰ ۳۲۰/۰۰۰
درمان مجدد سه کانال ۳/۹۰۰/۰۰۰ ۱/۹۵۰/۰۰۰ ۳۹۰/۰۰۰
به ازای هر کانال اضافه ۱/۲۰۰/۰۰۰ ۶۰۰/۰۰۰ ۱۲۰/۰۰۰
اپکسوژنزیس هر دندان ۱/۲۰۰/۰۰۰ ۶۰۰/۰۰۰ ۱۲۰/۰۰۰

 

بیمه بنیان کارت

جراحی لثه

دانستنیهای دندانپزشکی
جراحی زیبایی لثه حتما با افرادی برخورد کرده اید که هنگام لبخند، مقدار زیادی از لثه آنها دیده می شود. به این حالت Gummy Smile (خنده لثه‌ایی) گفته می شود و جراحی لثه راهکار پزشکی برای درمان این عارضه هست. دیده شدن بیش از حد لثه ها، مشکلی ا…
لمینت دندان ارزان

روکش دندان

دانستنیهای دندانپزشکی
روکش چیست؟ روکش دندان : در طی درمان ترمیم دندان، دندانپزشک پوسیدگی دندان را تراش داده و دندان را عاری از هرگونه پوسیدگی می نماید و دندان را با مواد مخصوص ترمیم دندان پر می کند. حال اگر نسج سالم باقی مانده استحکام کافی داشته باشد و بتواند مواد …
لمینت دندان ارزان

ایمپلنت دندان چیست؟

دانستنیهای دندانپزشکی
ایمپلنت دندان Dental implant چیست؟ ایمپلنت دندان چیست؟ برای کاشت دندان Dental implant، قطعه ایی فلزی معمولا از جنس تایتانیوم است که به جای ریشه دندان کشیده شده، داخل استخوان فک، قرار داده می شود و تاج دندان روی آن بازسازی می شود. ایمپل…
لمینت دندان ارزان

ارتودنسی دندان

دانستنیهای دندانپزشکی
ارتودنسی دندان Orthodoncy تصحیح روابط نامناسب فکی و درمان جفت شدن غلط دندانها را ارتودنسی میگویند و روند ردیف کردن دندانهای نامنظم میباشد. اکلوژن عبارتست از روابط و قرارگیری بین دندانها و فکین که به موارد غیر طبیعی آن گفته میشود. این یکی از عواملی است که …
لمینت دندان ارزان

لمینت دندان

دانستنیهای بیمه, دانستنیهای دندانپزشکی
داشتن ظاهری زیبا و جذاب، از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد به شمار می‌رود؛ دندان‌های سالم و درخشان جزء مهم‌ترین فاکتورها در جذابیت است. گاهی افراد به دلیل مشکلاتی مانند شکستگی، پوسیدگی، کجی، جداشدگی‌ و حتی زردی دندان نیازمند بررسی کارهای دن…
لمینت دندان ارزان

کشیدن دندان و مراقبت های پس از آن

دانستنیهای دندانپزشکی
کشیدن دندان و مراقبت کشیدن دندان و مراقبت های پس از آن تکه گاز گذاشته شده بر محل دندان کشیده شده را حداقل نیم ساعت با فشار ملایم فک در دهان نگهدارید. به علت طولانی بودن زمان بی‌حسی (معمولاً ۴-۳ ساعت) و بی‌حس بودن بافتهای نرم اطراف دندان، …

امتیاز شما به این مطلب

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای
enemad-logo